Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Verzendingen

Hoe wordt mijn pakket verstuurd?

Je pakket wordt als brievenbuspakket door Bpost bij je afgeleverd. We hanteren een verzendtijd van ongeveer 3 werkdagen. Het pakket past door de meeste brievenbussen, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Helaas is met deze verzendmethode het versturen van een tracking-of traceercode niet mogelijk. 

Moet ik verzendkosten betalen?

De verzending is gratis bij bestellingen vanaf €20,-. Kies je voor een product met Herhaalgemak dan is de verzending ongeacht het bestelbedrag gratis. Onder de €20,-  betaal je €1,95 verzendkosten. Terugsturen kan gratis, we leggen je graag uit hoe.

Ik heb een deel van mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Het kan zijn, als je 6 of meer producten besteld hebt, dat je zending is verdeeld over meerdere dozen. De dozen worden altijd tegelijk verstuurd, maar soms kan het voorkomen dat de ene doos iets eerder aankomt dan de andere. Heb je na een paar dagen de tweede doos nog steeds niet in huis? Neem dan contact met ons op. We lossen het graag snel met je op.

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Chat met onze klantenservice

Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 1 minuut

0800-54019

Gemiddelde wachttijd: < 1 minuut

0800-54019

Facebook Messenger

Gem. wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger