Veelgestelde vragen over: Service van Flinndal
Hoe maak ik een account aan?
Wanneer u uw eerste bestelling plaatst, vult u tijdens de bestelprocedure een e-mailadres en wachtwoord in. Hiermee maken wij een account voor u aan. Na uw eerste bestelling kunt u dan ook inloggen op Mijn Flinndal. Lees meer over inloggen of een vergeten wachtwoord in de veelgestelde vraag 'Hoe kan ik inloggen?'.
Heeft Flinndal een kwaliteitslabel?
Ja. Flinndal houdt zich aan de voorwaarden van BeCommerce. Dit is hét keurmerk voor de belangen van de consument bij de aankoop van producten via het internet. Via Kiyoh worden onafhankelijke beoordelingen gevraagd voor de winkelervaring bij Flinndal. Lees hier wat andere klanten van ons vinden.
Hoe kan ik inloggen?
Bij de eerste bestelling die je online via Flinndal plaatst, vragen wij je om een e-mailadres en wachtwoord. Hiermee wordt automatisch een account aangemaakt. Na het plaatsen van de bestelling kun je met je e-mailadres en wachtwoord inloggen op je account, via Mijn Flinndal. De volgende keer dat je een bestelling plaatst, wordt tijdens de bestelprocedure weer om je e-mailadres en wachtwoord gevraagd, zodat we je klantgegevens gemakkelijk kunnen toepassen op de bestelling.
Heb je nog geen wachtwoord ingesteld of ben je je wachtwoord kwijt? Ga dan naar Mijn Flinndal, en klik op "Wachtwoord vergeten" en vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is. Wij versturen je dan een nieuw wachtwoord per e-mail toe, waarmee je in kunt loggen. In de inlogomgeving kun je vervolgens je wachtwoord weer aanpassen naar iets dat je makkelijker kunt onthouden.
Indien je al vaker besteld hebt, maar je mailadres nog niet bij ons bekend is, kun je je mailadres aan onze klantenservice doorgeven. Je krijgt dan direct toegang tot je account en bijbehorende bestelhistorie. Heb je problemen met inloggen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag!
Hoe kan ik mijn wijzigingen doorgeven?
Je kunt je wijzigingen 24/7 zelf online doorvoeren via Mijn Flinndal. Wil je liever geholpen worden door een medewerker? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800-54019 of per e-mail via ons contactformulier.
Hoe kan ik contact opnemen?
Heb je vragen of wil je een wijziging doorgeven? We helpen je graag! Bel ons gratis op 0800-54019 (op werkdagen van 9-19 uur en op zaterdag van 10-16 uur) of mail ons via het contactformulier.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Klachtenprocedure
Heb je een klacht? Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met je op.
Dit kan op de volgende manieren:
- Neem telefonisch of per email contact met ons op.
- We bellen jou terug.
Wil je dat we jou terugbellen? Laat dan hier je telefoonnummer achter en dan bellen we je direct terug. - Stuur klacht in per post.
Stuur een brief t.a.v. Thomas Verduin (Manager Klantenservice).
Flinndal Klantenservice, Antwoordnummer 1672, 2012 DDHaarlem
We sturen binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug. - Geschillencommissie.
We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kunt u de klacht indienen via het klachtenformulier van BeCommerce Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. - Europese commisie
Het is tevens mogelijk een online klacht in te dienen bij de Europese Comissie via https://ec.europa.eu/odr/
Contact
Mijn Flinndal
Chat met onze klantenservice
Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten
Stuur ons een bericht via chat.
Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten
Stuur ons een bericht via chat.
Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen
Neem contact op via het contactformulier
Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen
Neem contact op via het contactformulier
Facebook Messenger
Gem. wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten
Ga naar Facebook Messenger
Gemiddelde wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten
Stuur ons een bericht via Facebook Messenger