Hoe stel ik mijn bestelling uit?
Een product met herhaalgemak sturen we standaard elke drie maanden naar u toe. U bepaalt natuurlijk zelf of we dit moeten blijven doen. Heeft u de producten liever wat minder vaak of wilt u de eerstvolgende zending op een andere dag laten bezorgen? Log dan in via "Mijn Flinndal"en stel uw herhaalgemak helemaal naar uw wensen in. We hebben de volgende twee opties:
- De producten op een andere datum laten bezorgen:
Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'afleverdatum wijzigen'. - Stel zelf in hoe vaak u uw producten wilt ontvangen:
Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'wijzig verzendinterval'.

Wijziging telefonisch doorgeven?
Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wilt u gewoon liever dat wij het voor u doen? Geen probleem, we helpen u graag. Bel op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur gratis naar 0800-54019 en we maken het direct in orde.
Hoe wijzig ik een losse bestelling?
Heeft u iets besteld maar is het niet helemaal goed gegaan? Bel dan onze klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800-54019. We zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 19:00 uur. Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag u het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.
Hoe wijzig mijn adres of persoonlijke gegevens?
In ‘Mijn Flinndal’ kunt u eenvoudig uw gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast uw adresgegevens en persoonlijke gegevens kunt u hier ook aangeven of u e-mail of post van ons wilt ontvangen.
Hoe wijzig ik mijn bestelling met herhaalgemak?
Wilt u iets wijzigen aan uw herhaalgemak pakket? Voer dan zelf eenvoudig uw wensen door via ‘Mijn Flinndal’. Natuurlijk mag u wijzigingen ook altijd doorgeven aan onze klantenservice.
Als u zelf uw bestelling wilt wijzigen ga dan naar de tab Mijn Herhaalgemak in Mijn Flinndal. Daar geeft u de volgende opties:
- Voeg een extra product toe:
Klik op 'product toevoegen'. - Wijzig het rekeningnummer:
Klik op 'wijzig rekeningnummer'. - Wijzig uw adres of persoonlijke gegevens
In ‘Mijn Flinndal’ kunt u eenvoudig uw gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast uw adresgegevens en persoonlijke gegevens kunnt u hier ook aangeven of u e-mail of post van ons wilt ontvangen.
Geef een adreswijziging dan uiterlijk zeven dagen voor de volgende zending aan ons door. Zo weet u zeker dat de wijziging op tijd wordt doorgevoerd.
Wijziging telefonisch doorgeven?
Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wilt u gewoon liever dat wij het voor u doen? Geen probleem, we helpen u graag. Bel op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur gratis naar 0800-54019 en we maken het direct in orde. De wijzigingen worden dan direct doorgevoerd en kunt u meteen in ‘Mijn Flinndal’ terugzien.
Hoe zet ik mijn bestelling stop?
Bent u klaar met uw bestelling en bent u iets vergeten? Of is iets niet gelukt zoals u wilde? Bel dan onze klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800-54019. We zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 19:00 uur. Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag u het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.
Wil u uw herhaalgemak bestelling stopzetten?
Ook dat is gemakkelijk te regelen via "Mijn Flinndal".
- Herhaalgemak stopzetten:
Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'zending stopzetten'.
Een product terugsturen?
Wilt u een product terugsturen? Dat is geen probleem. Elk pakket mag u tot maar liefst 30 dagen na ontvangst gratis terugsturen.