Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Productinformatie in het algemeen

Zijn jullie producten natuurlijk?

Flinndal heeft producten die volledig natuurlijk zijn (zoals bijvoorbeeld Omega-3 Forte) en producten die zowel natuurlijke als synthetische stoffen bevatten. Een synthetische stof kan ook een natuurlijke oorsprong hebben, maar een behandeling hebben ondergaan ten behoeve van de houdbaarheid. Maar daardoor mag het niet meer natuurlijk genoemd worden. En soms is een stof helemaal synthetisch (nagemaakt), omdat het bijvoorbeeld in de natuur zeer schaars is, of omdat de natuurlijke variant een slechte smaak heeft.

Als er synthetische stoffen in een Flinndal product zitten, betekent dit niet dat het minder goed zou zijn voor het lichaam. Soms wordt de synthetische variant zelfs juist beter opgenomen door het lichaam dan de natuurlijke variant.

Alle stoffen in voedingssupplementen moeten aan strenge wettelijke eisen voldoen voordat ze mogen worden toegevoegd aan een product. De overheid controleert hierop.

Zijn Flinndal producten ook in de winkel te koop?

Nee, de producten van Flinndal liggen niet in de winkel. Omdat we de tussenhandel hebben uitgeschakeld, kunnen we onze producten voor een voordelige prijs én met een hoge kwaliteit verkopen.

Wat betekent het dat producten vallen onder de 'wettelijke garantie'?

Alle verkochte producten vallen onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat jij, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Waar vind ik allergie-informatie?

Op elke productpagina vind je onder het tabje 'Inhoud & gebruik' alle ingrediënten van het product inclusief allergie-informatie. Ook kun je allergie-informatie terugvinden op de productverpakking. In België is het verplicht om allergenen (zoals soja, vis, gluten of pinda) te vermelden als ze ergens in zitten. Als de allergeen niet vermeld wordt op de verpakking of productpagina, dan zit het niet in het product.

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Chat met onze klantenservice

Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 1 minuut

0800-54019

Gemiddelde wachttijd: < 1 minuut

0800-54019

Facebook Messenger

Gem. wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger